evalack

En blogg om IKT & Pedagogisk dokumentation i förskolan

Sidor

  • Startsida
  • Om mig

tisdag 24 april 2012

Självskattning

Så här ser min självskattning ut. Jag har satt ett kryss där jag tycker att jag befinner mig just nu i mitt lärande.
Upplagd av evalack kl. 08:23 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Processdokumentation
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Etiketter

  • Den svårfångade reflektionen (1)
  • Filmprojekt (5)
  • Mediers påverkan (1)
  • Min nuvarande förståelse av "pedagogisk dokumentation" (1)
  • Portfolio (1)
  • Processdokumentation (7)
  • Vad hur varför (1)

Lärgrupp 2

  • Eklanda Emma
  • bettliz.wordpress.com/#!/cover
  • catzblogg.wordpress.com/#!/cover
  • Balltorpseva
  • tycktillnu.wordpress.com/#!/cover

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (14)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (2)
    • ▼  april (1)
      • Självskattning
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (3)
  • ►  2011 (4)
    • ►  december (2)
    • ►  november (2)
Temat Häftigt Ab. Temabilder från molotovcoketail. Använder Blogger.