Du är en filmregisör! Filmen förmedlar en känsla att vi på förskolan gör ett enastående jobb i alla vardagssituationer som är grogrunden för att lärande ska ske! Jag ska titta ofta på filmen för att påminna mig själv om de viktiga vardagssituationerna som vi använder för ett fortsatt lärande och utveckling. I samspel växer vi alla och det tycker jag framgår i filmen. Bra jobbat!
Du är en filmregisör!
SvaraRaderaFilmen förmedlar en känsla att vi på förskolan gör ett enastående jobb i alla vardagssituationer som är grogrunden för att lärande ska ske! Jag ska titta ofta på filmen för att påminna mig själv om de viktiga vardagssituationerna som vi använder för ett fortsatt lärande och utveckling. I samspel växer vi alla och det tycker jag framgår i filmen. Bra jobbat!