evalack

En blogg om IKT & Pedagogisk dokumentation i förskolan

Sidor

  • Startsida
  • Om mig

tisdag 10 januari 2012

Första bilden i min blogg

Här sitter Lärgrupp 2 och diskuterar boken "Den svårfångade reflektionen"



Upplagd av evalack kl. 10:45
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Etiketter

  • Den svårfångade reflektionen (1)
  • Filmprojekt (5)
  • Mediers påverkan (1)
  • Min nuvarande förståelse av "pedagogisk dokumentation" (1)
  • Portfolio (1)
  • Processdokumentation (7)
  • Vad hur varför (1)

Lärgrupp 2

  • Eklanda Emma
  • bettliz.wordpress.com/#!/cover
  • catzblogg.wordpress.com/#!/cover
  • Balltorpseva
  • tycktillnu.wordpress.com/#!/cover

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (14)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (2)
    • ►  april (1)
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (1)
    • ▼  januari (3)
      • Pedagogisk dokumentation - vad, hur och varför
      • Första bilden i min blogg
      • Tankar kring boken "Den svårfångade reflektionen"
  • ►  2011 (4)
    • ►  december (2)
    • ►  november (2)
Temat Häftigt Ab. Temabilder från molotovcoketail. Använder Blogger.